I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 16 Januari 2013

hati ku :'(

assalamuailaikum..

malam ini sangat indah kan..
tp kenapa hati aq tak seindah malam ini...
kenapa malam nie hati aq rase sayu sangat..
kenapa malam nie mata aq rse mcam mahu mengeluarkan air mata jernih...
dan mengalir deras di pipi ku ini...
ya allah.. kuatkan hati aku ini ya allah..
jgan biarkan air mata jernih ku ini mengalir lagi...

kenapa hati ku cepat sangat terusik...
kenapa air mataku terlalu cpat sngt mengalir..
kenapa aku selalu dipersalahkan...
kenapa aku selalu digunakan ..
kenapa orang selalu amik kesempatan terhadap aku...

semua orang ta perfect dlam dunia nie..
semua orang ada kelemahan diri masing2.,
tp adil ke orng lain gunakan kelemahan kite tuk kepenting dyeowng...
orang takkan pham apa yg kite rasa..
dyeowng just penting kan diri mereka..
dan pastikan apa yg mereka mahu mereka dapat..

kenpa kite susah na dpat seorang kwan yang susah dan senang
sentiasa ada di sisi kite..
kenapa orng yg ta ikhlas berkawan dngan kite senang utuk kite temui..
setiap hari kite terpaksa hadapi semua ini..
sampai lah semua ni berakhir..

tapi sampai bile??
sampai bile kite kene lalui hari2 yg sedih..
sampai bile kite kena simpan semua ni...
sampai bile air mata kite akan terus mengalir..


  "   ketika aku menangis...
     ketika aku disakiti...
     ketika aku tak kuat lagi...
    ketika aku rasa diriku sendirian...
    aku tahu allah sentiasa ada disisiku..."






Tiada ulasan:

Catat Ulasan